اتوکلاو بوستر

اتوکلاو از کار آمد ترین تجهیزات دندانپزشکی برای مدیریت بیماری های عفونی در مطب های دندانپزشکی است. با این حال ، انواع ضدعفونی کننده های بخار برای انتخاب وجود دارد ، زیرا آنها نه تنها می توانند از نظر اندازه ، بلکه از نظر عملکرد متفاوت باشند (مانند میزان تجهیزات دندانپزشکی که می تواند در یک بار پردازش کند و زمان لازم برای انجام این کار).

 

اتوکلاو دندانپزشکی چیست؟

 

شما به عنوان یک دندانپزشک ، متخصص دندانپزشکی یا کارکنان پشتیبانی در کلینیک دندانپزشکی می دانید که داشتن اتوکلاو قابل اعتماد و موثر برای عملکرد روان کلینیک ضروری است. اتوکلاو که دستگاه ضدعفونی کننده بخار نیز نامیده می شود ، دستگاهی است که قدرت بخار با دمای بالا و فشار بالا را به منظور استریل میکروب بر روی تجهیزات دندانپزشکی مانند پنس ، که برای استفاده مجدد در نظر گرفته شده است ، مهار می کند ، بنابراین ایمنی آن را برای بیمار بعدی تضمین می کند.

 

 

بخار و اتوکلاو

بخار به عنوان موثر ترین قسمت عقیم سازی اتوکلاو در نظر گرفته می شود. علاوه بر این ، رطوبت در اتوکلاو نیز یک جزء مهم است. بدون رطوبت زمان لازم برای از بین بردن باکتری ها بسیار افزایش می یابد. در عین حال ، رطوبت زیاد به این معنی است که زمان بیشتری برای خشک کردن صحیح تجهیزات قبل از بسته بندی نیاز است.

 

اتوکلاوهایی که ما استفاده می کنیم به طور خاص کالیبره شده اند تا از رطوبت 3 درصد برای بخار خود استفاده کنند. این بدان معناست که فرآیندی که در گرمای خشک دو ساعت به طول می انجامد ، تنها سه دقیقه طول می کشد!

 

تکمیل فرآیند

هنگامی که وسایل داخل اتوکلاو به اندازه کافی تمیز شدند ، باید برای بسته بندی آماده شوند. اولین قدم اطمینان از خشک شدن همه تجهیزات است. اتوکلاو مورد استفاده ما به طور خاص برای اطمینان از حذف تمام رطوبت طراحی شده است.

 

اطلاعات اضافی در مورد اتوکلاو سازی ابزار دندان

دندانپزشکان زمان زیادی را برای تمیز کردن صحیح هر اتاق معاینه بین بیماران اختصاص می دهند. با استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی خیالتان راحت باشد که بدانید هر سطح و ساز کاملاً با بالاترین استاندارد تمیز شده است. به همین دلیل است که ممکن است بین بیمار قبلی و قرار ملاقات برنامه ریزی شده خود ، بین مدت کوتاهی منتظر بمانید.

 

اهمیت مدیریت پسماند بالینی به اندازه بزرگترین مراکز بهداشتی درمانی جهان است. مدیریت مطلوب استریلیزاسیون بخار (چه بعد از استفاده از ابزار دندانپزشکی و چه قبل از آن) با اطمینان از یک محیط کار استریل و رایگان ، نقش مهمی در کارآیی کار کادر پزشکی و همچنین ایمنی دندانپزشکان و بیماران ایفا می کند.

 

خرید اتوکلاو دندانپزشکی

 

اتوکلاو بوستر یکی از بهترین اتوکلاو های موجود در بازار است. این اتوکلاو دارای 2 سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. این  Autoclave ، دارای سیکل استریل سریع می باشد . مطابق با استاندارد EN 13060 DIN. دارای نمایشگر مخصوص برای نمایش و ثبت عملکرد اتوکلاو در طول فعالیت . برای خرید اتوکلاو بوستر می توانید به فروشگاه اینترنتی جهان دنتال مراجعه کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد